Different way to organize exam of professional ethics for the future nurses
Periodinio recenzuojamo mokslo žurnalo „Slauga. Mokslas ir praktika“ viršelis
Self-education
Daiva Treznevičiūtė
Vilnius University of Applied Sciences Fakulty of Health care
Published 2020-08-21
PDF

Keywords

examination
professional ethics
distant learning
general nursing studies
student

How to Cite

Treznevičiūtė, D. (2020) “Different way to organize exam of professional ethics for the future nurses”, Slauga. Mokslas ir praktika, 1(8 (284), pp. 25–31. Available at: https://www.journals.vu.lt/slauga/article/view/19242 (Accessed: 22 December 2024).

Abstract

Straipsnyje aptariamas nuotolinio profesinės etikos egzamino organizavimas Vilniaus kolegijos Sveikatos priežiūros fakulteto bendrosios praktikos slaugos studijų programos pirmo kurso studentams. Paaiškinama, kaip egzamino metu buvo taikoma meninio filmo analizė, remiantis medicinos etika, – analizuotas režisieriaus Philippo Stölzlio filmas „Gydytojas: Avicenos mokinys“ („Der Medicus“, „The Physician“, 2013). Pristatoma, kokie šiam studijų metodui yra taikomi pagrindiniai principai. Išryškinama egzamino specifika, jį organizuojant COVID-19 pandemijos metu. Apibūdinami egzaminui iškelti kriterijai, egzamino tikslas bei uždaviniai, tematika. Pristatomas atliktas tyrimas, kurio metu egzaminą vertino jį laikę studentai. Tyrimo rezultatai rodo, kad egzaminą laikiusieji jį įvertino teigiamai, kadangi pavyko atlikti medicinos etikos principų analizę per istorinę jų kaitos perspektyvą, įvertinti šių principų taikymo slaugytojo profesinėje veikloje svarbą, stiprinti profesinę motyvaciją, dirbti kūrybiškai. Apklausoje pateikti teigiami atsiliepimai apie egzaminą liudija, kad jis buvo studentą įtraukiantis, motyvuojantis, prasmingas. Tinkamas egzamino organizavimas leido išvengti akademinio nesąžiningumo bei plagijavimo atvejų, o tai labai svarbu, mąstant apie studijų organizavimo nuotoliniu būdu galimybes ateityje.
PDF

Downloads

Download data is not yet available.