Mašininio mokymosi pritaikymas reklamų aptikimui YouTube įrašuose
Articles
Karolis Kvedaravičius
Vilnius University, Lithuania
Olga Kurasova
Vilnius University, Lithuania
Published 2024-05-13
https://doi.org/10.15388/LMITT.2024.10
PDF

How to Cite

Kvedaravičius, K. and Kurasova, O. (2024) “Mašininio mokymosi pritaikymas reklamų aptikimui YouTube įrašuose”, Vilnius University Open Series, pp. 68–75. doi:10.15388/LMITT.2024.10.

Abstract

Šiame straipsnyje aprašyta kaip tyrimų metu buvo bandoma pritaikyti mašininį mokymąsi reklamų aptikimui YouTube vaizdo įrašuose naudojant transkribuotą tekstą. Reklamų aptikimas buvo laikomas teksto klasifikavimo užduotimi ir todėl buvo naudojamas BERT šeimos mašininio mokymosi modelis, kuris pasiekia aukštus rezultatus sprendžiant teksto analizės uždavinius. Tačiau šiam modeliui dėl įvairių priežasčių buvo sunku pasiekti aukštą tikslumo lygį. Bet naudojant antrą straipsnyje pasiūlytą klasifikavimo žingsnį, kuris atsižvelgia į BERT modelio klasifikavimą tam tikram laiko tarpe, rezultatai buvo pagerinti.

PDF
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

Downloads

Download data is not yet available.